Etyka i etykieta w biznesie
Program:
1. Rola protokołu dyplomatycznego we współczesnym świecie.
2. Dobre obyczaje a zwyczaje protokolarne.
3. Przyjmowanie delegacji zagranicznej.
4. Spotkania oficjalne i towarzyskie.
5. Praktyczne pojęcia etyczne (wartość norma, reguła i postawa etyczna, dylemat etyczny, interesariusz).
6. Związki między etyką a celami, efektywnością i wizerunkiem (firmy, organizacji, itp.).
7. Analiza, diagnoza, rozwiązywanie problemów i dylematów etycznych.
8. Tworzenie kodeksu etycznego.
9. Tworzenie programu rozwoju etyki (odpowiedzialność, kodeks etyczny, szkolenie, komunikacja etyczna, wzorce zachowań, procedury).
Cele:
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami protokołu dyplomatycznego przydatnymi w kontaktach oficjalnych i towarzyskich, przygotowanie do wprowadzenia kodeksu etycznego w instytucji, przedsiębiorstwie, itp., nauka tworzenia i wdrażania kodeksów etycznych oraz programów rozwoju etyki, przygotowanie słuchaczy do umiejętnego wykorzystania w sposób praktyczny reguł protokołu oraz etykiety i pierwszeństwa w działalności zawodowej.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 500 zł