Komunikacja i praca z klientem
Program:
1. Istota profesjonalizmu w pracy z klientem.
2. Wyznaczniki jakości.
3. Etapy rozmowy z klientem – nawiązywanie relacji, rozpoznanie potrzeb, przedstawienie możliwości i przyjęcie celów oraz planu działania.
4. Komunikacja jako główne narzędzie pracy z klientem.
5. Bariery w komunikacji i jej uskutecznianie.
6. Typologia klientów.
7. Metaprogramy w obsłudze klienta.
8. Praca z obiekcjami i trudnościami.
Cele:
Przygotowanie do pracy z klientem w oparciu o wyznaczniki jakości i profesjonalizmu. Poznanie metod i narzędzi prowadzenia rozmowy z klientem. Wzmocnienie skuteczności komunikacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 10
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 500 zł