Nowoczesne techniki sprzedaży
Program:
1. Psychologia sprzedaży:
postawa i przekonania
analiza transakcyjna, a sprzedaż.
2. Etapy procesu sprzedaży i pułapki, w które wpada handlowiec:
problemy w sprzedaży
trudne zagrywki klienta.
3. Typologia klienta – socjotechniki sprzedaży.
4. Zarządzanie spotkaniem handlowym – kontraktowanie spotkania.
5. Poszukiwanie informacji poprzez taktyki zadawania pytań i proaktywne słuchanie.
6. Angażowanie klienta w proces sprzedaży i budowanie jego odpowiedzialności – przeprowadzanie rozmów handlowych.
7. Umiejętne reagowanie na sytuację handlową:
klient wprowadza cię w błąd – nie daj się zwieść
przyszłość sprowadź do teraźniejszości
negocjowanie poprzez ustępstwo.
8. Trudny klient – sztuka przyjmowania reklamacji:
co niezadowoleni klienci mówią, robią i czego oczekują
przekształcanie klientów „terrorystów” w partnerów.
Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, nagrania audio, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej z wykorzystaniem psychologii i właściwych strategii sprzedaży. Uczestnicy udoskonalą umiejętności w rozmowach handlowych oraz poznają nowe techniki i taktyki wspierające zdobywanie rzetelnych informacji od klienta.
Adresaci:
Osoby zajmujące się sprzedażą, zarządzaniem sprzedażą.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 550 zł