Przeprowadzanie ocen pracowniczych
Ocenianie pracowników jest niezbędnym elementem efektywnej polityki personalnej.
System ocen pracowniczych służy weryfikacji wyników pracy w odniesieniu do wytyczonych celów. Stanowi najwłaściwszy i najskuteczniejszy sposób korygowania i utrwalania pożądanego sposobu funkcjonowania ludzi w przedsiębiorstwie.
System ocen pracowniczych pozwala na właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi począwszy od procesu rekrutacji pracowników, aż po planowanie ścieżek kariery. Pełni również funkcję motywacyjną i buduje poprawne relacje interpersonalne. Zoptymalizowana ocena okresowa jest narzędziem wspierającym firmę na trzech płaszczyznach: organizacji, kadry kierowniczej i pracowników.
Program:
1. Istota procesu oceny pracownika w organizacji.
2. Zasady prowadzenia rozmów pracowniczych.
3. Procedura rozmów oceniających.
4. Konstruktywna komunikacja w systemie oceny.
5. Identyfikowanie luki kompetencyjnej pracownika.
6. Wykorzystanie narzędzi wspierających proces ocen pracowniczych.
7. Sposoby wykorzystania wyników oceny.
Cele:
Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności uczestników w prawidłowym prowadzeniu rozmów oceniających, w przekazywaniu informacji zwrotnej swoim podwładnym w sposób przynoszący zamierzony cel przy jednoczesnym budowaniu szacunku i autorytetu.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb: weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 500 zł