Strategie skutecznej sprzedaży
Program:
1. Rozwój osobowości sprzedawcy:
analiza swoich zasobów
kluczowe kompetencje sprzedawcy
rola wartości w procesie sprzedaży
przekonania (wspierające i ograniczające)
niedoceniona mowa ciała.
2. Budowanie relacji z klientem:
psychologia komunikacji
techniki i strategie sprzedaży w kontaktach z klientem
profile klientów
rozmowa telefoniczna.
3. Zarządzanie spotkaniem handlowym:
tworzenie przewagi konkurencyjnej
ustalanie zasad spotkania
umiejętność patrzenia oczami klienta i podążania za nim
budowanie argumentacji sprzedażowej.
4. Negocjacje:
strony negocjacji i cel partnerów negocjacji
strategie negocjacyjne
role w procesie negocjacji
reguły negocjacyjne
negocjacje, jako gra psychologiczna.
5. Zarządzanie sobą i swoimi zadaniami:
planowanie i organizacja pracy sprzedawcy
efektywne zarządzanie zadaniami i poziomem ich realizacji
określenie siły priorytetów.
6. Prezentowanie rozwiązań i zamykanie sprzedaży:
przygotowanie rozwiązania dla klienta
styl prezentacji sprzedażowej
techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta
sprawdzanie gotowości klienta
taktyki w zamykaniu sprzedaży.
Cele:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu innowacyjnych technik sprzedaży. Doskonalenie warsztatu i podniesienie świadomości handlowej, która przynosi konkretny rezultat biznesowy. Uczestnik kursu ukształtuje prawidłowo postawę i świadomość handlową, otrzyma innowacyjną wiedzę z zakresu strategii i technik sprzedaży, dowie się jak przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży. Nauczy się zarządzać swoimi zadaniami, pozna skuteczne strategie negocjacyjne oraz zapozna się tajnikami prezentowania rozwiązań klientowi.
Adresaci:
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się handlowaniem, właścicieli firm, a także do wszystkich, którzy są zainteresowani poznaniem zawodu sprzedawcy i jego tajników. Do tych, którzy chcą się rozwijać w tym zawodzie i szukają nowych inspiracji do podniesienia własnej efektywności.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiany przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
- test
- rozwiązywanie problemu sprzedażowego lub przygotowanie prezentacji rozwiązania językiem ulgi.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 48
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 1 200 zł