Savoire vivre w hotelarstwie
Program:
- Dress Code czyli zasady ubioru
- zasady witania , przedstawianie się, komunikacja werbalna i niewerbalna,
- zasady usadzania gości przy stole, nakrycie stołu (obrus, serwetki, zastawa)
- sadzanie gości przy stole,
- rola sztućców, menu oraz dodatków znajdujących się na stole,
- zamawianie potraw i napoi,
- zamawianie wina w restauracji,
- etykieta serwisu wina
- dobór alkoholi do okazji
- rola gospodarza,
- pożegnanie gości
- rozmowy telefoniczne i korespondencja (podstawy i zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, przygotowanie do rozmowy, przywitanie i przedstawienie się, sposób mówienia (ton, barwa, tempo), sztuka słuchania,
- korespondencja oraz przekazywanie wiadomości i informacji (listy, telefony, maile), etykieta i zasady
- sztuka rozmowy z „trudnym klientem”
- Jak zidentyfikować potrzeby klienta czyli sztuka zadawania pytań (dlaczego warto pytać, rodzaje pytań, techniki manipulacji, up selling i cross selling – praktyka sprzedaży, asertywność w biznesie)
Cele:
- uzyskanie podstawowej wiedzy z zakresu Savoire Vivre w hotelarstwie
- poznanie zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- umiejętność radzenia sobie z trudnym gościem
- przygotowanie do pracy w branży hotelarskiej
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia online poprzez formularz Centrum Szkoleń i Certyfikacji
- podpisanie umowy o szkolenie
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 7,5h
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Aktualności